Referenties

500 warme contacten in de zorg

Voor CRDL richtte Suppilo in twee weken tijd de mankracht, procesintelligentie en beheerssystemen van de nieuwe marketing- en salesorganisatie in. Die leidde binnen 3 maanden tot maar liefst 500 warme klantcontacten in organisaties van verpleeg- en verzorgingshuizen. Dit is ongekend veel voor B2B-activiteiten in de zorg.
“Met ons beperkte budget was het ons zonder de ondersteuning van Suppilo nooit gelukt”, zegt Ger Schuivens van CRDL. “De flexibiliteit en klantgerichtheid van Suppilo is van een bijzonder hoog niveau en vormde voor ons een essentieel onderdeel van het succes.”

www.crdlt.com

Ger Schuivens

CRDL

Aanzienlijk efficiëntere verhuur

In samenwerking met StudioNAS werd door middel van het Suppilomodel bij Vesteda de efficiency in de ‘aansluitende’ verhuur van woningen verhoogd van 18 naar 50%. Dit betekent voor Vesteda betere aansluiting van elkaar opvolgende huurders, dus hogere omzet. De aansluitende verhuur kent nu een totaal nieuwe aanpak. Het bestaande proces werd door Suppilo in kaart gebracht en vervolgens geoptimaliseerd. Hierin werden ook de medewerkers van de betrokken afdelingen meegenomen en gemotiveerd om gezamenlijk naar dezelfde doelen toe te werken. De processen verlopen nu efficiënter tegen aanzienlijk lagere kosten.

www.vesteda.com

Astrid Schlüter

Vesteda

Geen verspilde verkoopactiviteiten meer

Suppilo ontwikkelde voor FB4 de processtructuur voor de salesactiviteiten. Aanvankelijk verzorgde Suppilo ook de uitvoering en gaandeweg namen de salesmedewerkers van FB4 de methode zelf over. Dankzij deze nieuwe aanpak werden de verkoopbezoeken van de buitendienst medewerkers efficiënter en kent FB4 nu geen verspilde verkoopactiviteit meer. De organisatie kreeg meer inzicht in de eigen mogelijkheden en wordt nog periodiek gecoacht door Suppilo om ervoor te zorgen dat het proces continue bewaakt en verbeterd wordt. “Het contact met Suppilo verloopt makkelijk en prettig. Ze zijn betrokken bij FB4 alsof ze zelf onderdeel van onze organisatie zijn”, vindt directeur Lars Pacbier.

www.fb4.nl

Lars Pacbier

FB4

Volledige controle over toekomstige omzet

Custobo ontlast grotere bedrijven op het gebied van onboarding van nieuw personeel. Door de perfecte afstemming van de interne organisatie wordt het hele Marketing & Sales proces van Custobo zo efficiënt mogelijk ingezet. Dit proces heeft Suppilo samen met de verantwoordelijke personen binnen de organisatie ontworpen en geïmplementeerd. “In de implementatiefase begeleidde Suppilo ons in het keuzeproces voor innovatieve ondersteunende tools. Onze marketing & sales heeft sindsdien een voorspellend karakter als het gaat om nieuwe opdrachten en de bedrijfsprocessen verlopen nu op de meest effectieve en efficiënte manier. Zo blijven wij veerkrachtig, nu en in de toekomst”, is de overtuiging van directeur Guido Roijen.

www.custobo.com

Guido Roijen

Custobo

Contact

Mail: info@suppilo.nl
Telefoon: +31 46 760 0013

Handelsstraat 34
6135 KL Sittard
The Netherlands

Bericht

Met het verzenden van dit formulier verklaar ik het Privacy Statement te hebben gelezen en ga ik ermee akkoord.

Locatie

Suppilo

Handelsstraat 34
6135 KL Sittard
The Netherlands